مناجات زیبا


ریزگردها | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
کرمان | کوله پشتی
کد لحظه شمار غیبت امام زمان برای وبلاگهای مهدویت

مناجات زیبا

من کیم؟ عبد گنه کار، الهی العفو

من کیم؟ بنده ی سربار، الهی العفو

 

منم آن کس که نمک خورد و نمکدان بشکست

نه که یک بار، چه بسیار، الهی العفو

 

نفس من ول کن من نیست خدایا چه کنم؟!

خسته ام زین همه آزار، الهی العفو

 

با گناهی که ز من سر زده، بین من و تو

چیده شد این همه دیوار، الهی العفو

 

من زمین خورده ام و آمده ام توبه کنم

با چنین وضع اسفبار، الهی العفو

 

بزنی یا نزنی مال تو ام جان علی

پس بیا رحم کن اینبار الهی العفو

 

چیزی از سوختن من که نصیبت نشود

پس نجاتم بده از نار الهی العفو

 

مهربانی کن و این بار مرا نیز ببخش

ذوالکرم ... حضرت غفار ... الهی العفو

 

زیر چتر کرمت آمده ام رب کریم

با علی - حیدر کرّار، الهی العفو

 

ای خدای علی و فاطمه ای رحمت محض

می زنم در همه جا جار، الهی العفو

 

ذکر من بعد سلامی به حسین بن علی

می شود لحظه افطار... الهی العفو





:: موضوعات مرتبط: مدیریت فرهنگی , متفرقه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : کویر
تاریخ : یک شنبه 14 تير 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: